|
S
Saskia
39 jaar
Hallo, ik ben saskia en ben 39 jaar. Ik ben opzoek naar andere mensen die willen schrijven.. vroeger heb ik dit heel erg veel gedaan. Door ziekte zit ik veel bij huis, en dacht ik hoe leuk zou het zijn om dit weer op te pakken. Dus stuur gerust een berichtje
|
|
F
Fenna
59 jaar
Hoi!Ik ben op zoek naar één of twee gezellige penvriendinnen die net als ik houden van echte handgeschreven ✍brieven 📄op de ouderwetse manier met pen en papier.
Schrijven over de alledaagse dingen,wat je bezighoudt,waarmee je bezig bent,wat je meemaakt of meegemaakt hebt,waar wordt je blij van,wat zijn je interesses,kortom genoeg om over te schrijven. Herken jij je hier helemaal in?Stuur ... Lees verder... |
|
M
Marjon
Hoi, hier een lieve vrouw van 49. Schrijven vind ik leuk en ook een fijne manier om dingen met elkaar te delen. Gewoon een luisterend oor zijn voor elkaar, elkaar opvrolijken als het nodig is, meedenken met elkaar, lol maken. Eigenlijk een soort van dagboek, maar dan eentje die terugschijft, zo veel leuker toch? Dus zoek jij(man of vrouw) ook een pratend dagboek? Schrijf mij dan gerust...
|
|
Y
Yara27757
50 jaar
Hallo,
Ben 49 jaar. Moeder van een zoon en dochter. Spiritueel. Ben naast werk - in de zorg -graag thuis. Creatief en in de tuin. Wandel graag. Na afscheid van sociale media lijkt dit me interresant om uit te proberen. Echt met elkaar te kunnen delen en om dieper contact te maken. |
Wendy
39 jaar
Hoi allemaal,
Al dat geapp vind ik lang niet zo gezellig als een kaartje of brief via de post. Welke vrouw denkt hier hetzelfde over en vind het gezellig om te schrijven/kaartjes te sturen? Leeftijd maakt me niet uit. Groetjes! |
Faisa
Op mijn 49e verjaardag heb ik aan al mijn vrienden en familie een uitdaging gevraagd; "Wat moet ik nog doen voor ik 50 word". Ik heb onwijs leuke uitdagingen gekregen en één daarvan was een analoge penvriend(in) zoeken. Nou, ik vond dat echt helemaal leuk! Nooit zelf aan gedacht, maar iets wat wel goed bij me past. Ik heb pas geleden een typemachine uit de jaren '70 gekocht en vind het heerlijk ...
Lees verder... |
Noor
17 jaar
Heyyy ik ben Noor
Ik ben 17 en het lijkt me erg leuk om met iemand te schrijven. Het liefst met mensen die rond mijn eigen leeftijd zitten, maar iedereen is welkom ik hou ERG veel van Creatief bezig zijn en daarnaast hou ik van zwemmen, schaatsen en skaten ook al ben ik daar niet zo goed in🫣 |
Sylvia
41 jaar
Op zoek naar (vrouwelijk) iemand om lekker met de schrijven. wie weet kunnen we ook een keer een kopje koffie doen.
Wie ben ik; mama van 2 puber jongens en 2 hondjes. Zwemonderwijzers die graag leest of Creatief bezig is. |
|
M
Maurice
35 jaar
Hallo allemaal,
Mijn naam is Maurice, 35 jaar. Ik merk dat ik al een tijd op zoek ben naar iemand van ongeveer mijn eigen leeftijd met wie ik op een rustige, gelijkwaardige manier kan schrijven, via mail of op papier. Het gaat mij om echte gesprekken: van dagelijkse dingen tot creatieve ideeën, maar ook de meer persoonlijke en diepgaande onderwerpen die soms wat verder gaan dan de ... Lees verder... |
|
S
Saskia
Hallo allemaal. Ik ben 53 en woon samen met mijn vriend en heb een dochter. Ik ben op zoek naar pen of mailvriendinnen om gezellig over van alles en nog wat te schrijven. Ik ben gek op lezen, Creatief bezig zijn en wandelen.
|



