Blog    
Blog
Stop met scrollen — begin met schrijven

We versturen honderden berichten per dag, maar hoeveel daarvan onthoud je nog? In een wereld vol likes en korte berichtjes doet een echte brief iets wat geen enkel appje kan: hij blijft. Op je nachtkastje, in een schoenendoos, in je geheugen. Schrijven is de mooiste manier om iemand te laten weten dat je aan hem denkt.

Lees het artikel
Alle artikelen
S
Sanne
Ik zoek nog een paar gezellige penvriendinnen om lange brieven mee te schrijven.
Als je niet stopt na 1 brief dan hoop ik dat jij reageert en dat we een leuke pen vriendschap gaan opbouwen.
Wendy
Wendy 39 jaar
Hoi allemaal,

Al dat geapp vind ik lang niet zo gezellig als een kaartje of brief via de post. Welke vrouw denkt hier hetzelfde over en vind het gezellig om te schrijven/kaartjes te sturen? Leeftijd maakt me niet uit.

Groetjes!
Deuce
Deuce 38 jaar
Hallo, Mijn naam is Deuce. Ik ben Thai-Portugees en sinds kort woon ik in Nederland. Mijn Nederlands is nog niet perfect, maar ik wil het graag verbeteren en meer oefenen door nieuwe mensen te leren kennen. Ik hou van diepgaande gesprekken over filosofie, cultuur, geschiedenis en het leven in het algemeen, maar natuurlijk ook van simpele en gezellige gesprekken. Soms is een leuke brief, een kleine...
Lees verder...
Henk
Henk 75 jaar
Hallo,
Ik heb mijn hele leven al met mensen in het buitenland gecorrespondeerd en doe dat nog steeds, maar waarom niet ook eens met iemand in Nederland? Leeftijd, man of vrouw enz. is niet belangrijk. Liefst handgeschreven brieven. Ik heb veel interesses, zoals filosofie, geschiedenis, talen, fietsen, lezen, fotografie, natuur, concert- en operabezoek… Ik ben alleen geïnteresseerd in een ...
Lees verder...
christina
Christina 19 jaar
hee ik ben chris/christina, ik op deze site terecht gekomen nadat het me leuk leek om meer contact te hebben met mensen, ik voel me regelmatig erg eenzaam en wil daar iets tegen doen, daarnaast hou ik van schrijven. ik ben kunstenaar en schilder veel, werk ook met zat andere mediums, ik zing ook in een metal band. creatieve ziel dus als dat je aanspreekt hoor ik graag wat terug )
Faisa
Faisa
Op mijn 49e verjaardag heb ik aan al mijn vrienden en familie een uitdaging gevraagd; "Wat moet ik nog doen voor ik 50 word". Ik heb onwijs leuke uitdagingen gekregen en één daarvan was een analoge penvriend(in) zoeken. Nou, ik vond dat echt helemaal leuk! Nooit zelf aan gedacht, maar iets wat wel goed bij me past. Ik heb pas geleden een typemachine uit de jaren '70 gekocht en vind het heerlijk ...
Lees verder...
M
Michel 33 jaar
Hallo, ik ben een 33 jarige jongen uit België. (een foto van mezelf/sociale media zal ik delen op persoonlijk verzoek.) Ik schrijf zeer graag en geef de voorkeur naar wat langere brieven, ik maak er altijd wel iets moois van en schrijf rap terug. Ik sport veel. Lees zeer graag epic fantasy, horror, historisch en psychologie. Ik heb samen met mijn vrouw 2 honden geadopteerd. Wij maken vaak lange ...
Lees verder...
Sander
Sander 63 jaar
Deze rustige jongen is zeer geïnteresseerd in de mening van mensen
over b.v. natuur (tuin,2 katten); cultuur (muziek, film); kunst (tekenen/
schilderen); humor en het leven zelf.

Groeten,
Sander
Noor
Noor 17 jaar
Heyyy ik ben Noor
Ik ben 17 en het lijkt me erg leuk om met iemand te schrijven. Het liefst met mensen die rond mijn eigen leeftijd zitten, maar iedereen is welkom ik hou ERG veel van creatief bezig zijn en daarnaast hou ik van zwemmen, schaatsen en skaten ook al ben ik daar niet zo goed in🫣
A
Anton 61 jaar
Hallo iedereen.

Ik ben Anton en woon in Oosterhout. getrouwd
Ik vind het leuk om te schrijven liefst met mannen , leeftijd is niet belangrijk.
Appen vind ik ook super leuk om te doen.
Heb een paar Gay vrienden om mee te schrijven en dat is super leuk.
Wie heeft er zin om met me te gaan schrijven.

Ik hoor graag